Rozbita pracka

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Březen 16 09:29:46 CET 2010

Jestli to nebude opravar co umi menit jenom tesneni....

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Zdenek
  To: HW-news
  Sent: Monday, March 15, 2010 6:10 PM
  Subject: Re: Rozbita pracka

  Reaguje az na relativne silne foukani. Cvakunutí při dvou úrovních je
  slyšet dobře. Hadicku jsem zkousel ponorit na dno 1,5 PET lahve a nic.
  Byla ponorena vic, nez za normalniho provozu v pracce.

  Voda pretekala prepadem plnym proudem. Takze to tipuji na vadne cidlo
  hladiny (nedalo signal k ukonceni napousteni) nebo privodni ventil
  (neuzavrel privod). Stejny typ cidla jsem v prodeji nenasel, tak uvidim,
  s cim prijde opravar. Puvodne chtel prinest jen nahradni tesneni. Kdyz
  jsem mu volal, ze tesnenim to nebude, ze mam podezreni na cidlo, tak se
  ze mne snazil udelat blbce. Napr. tim, ze ponorenim hadicky do vody jsem
  cidlo znicil. Do nej se pritom voda dostat nemohla...

  Zdenek