Skladovani soucastek

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Březen 16 00:19:11 CET 2010

Zdravim, delam si doma trochu poradek v soucastkach a divam se po nejakych skladovacich boxech (zatim mam vse ve vetsi papirove krabici v pytlickach a pomalu nevim co mam a co ne). Na SMD jsem na e-bay objevil a objednal tento (snad) sikovny kufricek:
http://www.aidetek.com/New_products_info/Photo/Enclosure/BOX_ALL_inside_1.JPG

Ale na SMT (rezistory, cap, mensi tranzistory, mensi IO.), nemuzu nic vhodneho najit, tedy krome klasickych suplicku http://www.unlock.cz/OBR/Zarizeni/naradi/krabka.jpg ale ty nejsou moc prenosne. Mineno tak, ze pokud se s nimi nevhodne pohne, suplicky vyjedou ze zasuvky, obsah se rozsype, krehke suplicky popraskaji... Navic je to rozmerove pomerne velike, tudiz ne moc prenoste i kdyz vemu v potaz rozmery SMT... Jde mi hlavne o skladovani rezistoru, keramickych kondenzatoru, tranzistoru a takove te drobotiny. A aby bylo na prvni pohled videt co dochazi a co je tedy nutne pri nejblizsi prilezitosti objednat (coz ze zminenych suplicku nepoznam, pokud jsou rozdeleny nekolika prihladkami) a udrzovat aktuální databazi by me asi nebavilo.

Na e-bay jsem nasel toto - Size: 18 W X 18 D X 18.5 H (mm)
http://s233.photobucket.com/albums/ee121/tube_buyer/?action=view&current=box1twinlidopen.jpg
Ale tam by se resistor bez toho aniz bych mu naohybal nozicky asi blbe daval...

Idelani by byl kufricek jako v prvnim odkazu s tim, ze by byly prihradky sirsi napr. 10x50mm. Proste radeji bych dal prednost necemu prenosnemu, co muzu bez obav hodit do skrine nez suplickum, ktere musi mit (vetsinou) pevne misto. Neco na tento zpusob
http://i8.ebayimg.com/03/i/001/37/c6/6140_12.JPG
ale schazi tomu "obal". Nevite nekdo o necem sikovnem?

Dekuji
Michal Grunt