Pochybnosti o funkcnosti desky

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Pondělí Březen 15 13:34:01 CET 2010

Úplně stejně vypadala deska v routeru Cisco, který jsem kdysi rozebíral.
Nebylo vidět ani náznak spojů, prokovky, nic (kromě součástek). A
fungovalo to.

Taky jsem mladej a naivní a jméno prodejce mi nic neříká. O funkčnosti
desky těžko soudit, nicméně technologicky možné to je. Ostatně v
mobilech jsou desky často dost podobné.

JN