OT indexovani textboxu v C#

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Březen 14 15:00:17 CET 2010

Jo to by šlo, i když je to trochu jako drbání pravou nohou za levým uchem.
Na druhou stranu, třeba kočky to dělají běžně ... :-)

Teď  ještě jak je pak definovéno pořadí. V našem případě na něm záleží, neb
se v tom cyklu generuje maska, která se pak dále zpracovává:

    For n = 0 To 5
      If Text1(n).Text <> "" Then
        If dost = 0 Then
          Text1(n).BackColor = 16777215
        Else
          Text1(n).BackColor = RGB(192, 255, 160)
        End If
        mask =mask + 2 ^ n

Nerad bych to řešil s pomocí tagů, které už použití mají a jinde doporučené
tabindexy by nebylo vhodné pomíchat, neb by tím výrazně klesla praktická
použitelnost:-)

Ale ukázková animace je moc hezká:-)

PH