OT indexovani textboxu v C#

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Březen 14 14:19:11 CET 2010

Ne, potřebuji textboxy projet for cyklem a provést s nimi nějaké operace.
Mimochodem včetně práce s tagy:-)

Ve VB to funguje cca takto:
For n = 0 To 5
   If Text1(n).Text <> "" Then
tzn. mám pole 6ti textboxů a procházím ho for cyklem. Jenže C# mi nic takového
nenabízí (VB se při kopírování objektu rovnou zeptá, zda chci založit pole
a teprve při odpovědi "ne" vytváří kopie s jinými jmény) a při pokusu o přejmenování
těch dalších na stejné jméno hlásí chybu.

Mě to ve VB funguje, ale jeden kamarád se chtěl inspirovat a použít stejný
princip v C#, ale narazili jsme na neexistenci indexu.

Jak se tam tedy má obecně řešit úloha typu "chci provést s každým z X textboxů
Y stejných operací?

PH