LCD ACER AL1711 a COMPAQ 505B MT

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Březen 13 20:22:57 CET 2010

Ano, az na jednu nesrovnalost, zobrazovat prestal az po zmene rozliseni
na compaqu - naskocil do bila, pak uz nepomohlo ani prepojeni.
Kdyz jej odpojim naskoci cerna obrazovka s textem no signal.
Tlacitka na LCD krome ON/OFF nedelaji nic.

Jestli opravdu odesel, tak je to opravdu posledni akce , kterou jsem pro
nekoho delal na dobre slovo, priste se vykaslu...
Da se to opravit za rozumne penize ?
Dekuji
LK