znovu LCD TV s LED podsvícením....

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Březen 13 11:42:59 CET 2010

Pavel Novotný napsal(a):
> Resim presne to same, tedy v 42" provedeni, horkym kandidátem je LG
> 42LH9000, problém je, ze s radou LH9000 to je jako Jarou da Cimrmanem,
> vsichni o ni hovori a nikdo ji nevidel, prolezl jsem snad 20 obchodu a nikde
> ji nikdy nevideli (DataArt, OKAY, ELektroword, atd.) vsude mají designovou
> radu SL.

Na webu - eobchodech jsou....

> Z full LEDek jedine Sharp. Nikde na netu jsem ani nenasel solidni recenzi
> rady LH9000.

full LED je i ta 42/47LH9000 narozdél od  SL , kde je only edge LED tedy
svetlo po stranach roztahane svetlovodnymi kanaly...
> Pokud srovnavam obraz full LED Sharpu
Ja jsem Sharp zavrhnul hned na zacatku, rychle sceny nejak nestiha.
Treba film Terminator 3 , kde je to samy vybuch a rychle zmeny.
Neni to koukatelne - takovy vybuch je zmet kosticek vypada to
neprirozene. Stabilni stacionarni obraz ma bez chyby....
> [...]
> jednoznacne videt , to se proste neda srovnat, kam se hrabe Bittner.
> Samsung, tu silenou reklamni kampan nekdo zaplatit musí, kdo kdy videl
> rozebranou LCD TV, musí uznat, ze jedina vec, ktera na tom ma nejakou cenu
> je velky kus plechu za
> LCD panelem,klasicka TV proti tomu byla slozitost a sbirka drahych
> soucastek.
> Zvazoval jsem jeste Philips serie 9000, CRT mame Philips 16:9.
> Nicmene design z toho průhledného plastu to pro Philips musel delat nejaky
> taman z trznice, TV za takove silene prachy a vypada, jako, ze ji mate v

O desing mi az tolik nejde ale poravde Samsung je opravdu predrazeny.
Zatim to vypada jistojiste na tu LG 47LH9000
i na diskusich na TVfreaku ji chvali .