[OT] svtrikovani - BMW

Pajpach pajpach@katedrala.net
Pátek Březen 12 16:24:46 CET 2010

Ja myslim, ze ta zivotnost je primo umerna kvalite a cistote paliva, a vubec
celkovemu stavu spalovaciho a palivoveho systemu.
Mel jsem CR motor (a v novem aute ho mam zase), najezdeno mel skoro
400tis.km a zadny problem, kdyz nepocitam vymeny zhavicu cca vzdy po 160tis.
km a regulator tlaku paliva v CR zasobniku po 350tis km.
Jednou jsem musel tankovat v Chorvatsku v malem mestecku v pristavu.
Prestoze jsem tankoval tu drazsi naftu (meli tam nejakej mazut do lodi a pak
"euro" naftu) tak cestou domu (cca 1400km) me zacel motor hucet jako by byl
hodne zatizenej, piskani turba melo uplne jiny zvuk a i spotreba vzrostla
(trochu, cca o 0,8L). pak jsem u nas kupoval tu drazsi aditivovanou naftu a
behem tri plnych nadrzi se nastesti vse vratilo do normalu. Ve 300tis. km
jsem mel vstriky v BOSCHi na stolici (podezrival jsem je ze spatneho
rozprasovani protoze mi auto vic kourilo) a po testu ktery stal 7000kc (test
5ti vstriku) jsem dostal protokol, ze ktereho vyplyvalo, ze vsechny jsou s
velkou rezervou v povolenem tolerancnim pasmu az na jeden ktery byl skoro na
hranici tolerance.

Tak asi tak co se pohadek o strasnym a nepouzitelnym CR tyce.

P.S.: kdyby nekdo menil vstrikovaci trysky u CR, tak slusnejsi RJ maji
"naucenou" rozprasovaci charakteristiku kazdeho vstrikovace, proto se pri
vymene musi nahrat do RJ nove vlastnosti, aby fungovalo spalovani optimalne
(to mi rikali v BOSCHi, a myslim, ze asi vedi s cim pracuji).

S pozdravem
Pajpach