Kondenzator paralelne k odporu?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 12 13:17:19 CET 2010

 12.3.2010, 13:10:32

V danem pripade je ukolom RC site upravit frekvencni a fazovou
charakteristiku tak, aby to vyhovovalo prislusne aplikaci.
Coz se dela ze dvou duvodu. Bud to pozaduje zpracovavany signal, typ.
prikladem jsou korekcni predzesilovace pro magnetodynamicke
gramofonove prenosky.
Nebo je nutne, takovou korekci udelak kvuli udrzeni stability pri
pouziti zpetne vazby, typicky napr. zpetnovazebni obvody ve zdrojich.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz