[OT] svtrikovani - BMW

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 12 09:42:48 CET 2010


No to asi ne... :-)

Ja mam tri roky diesel 2.0 HDI(predtim vzdy benzin) a aditiva jsem nikdy 
nelil - auto startovalo na prvni otoceni a to ani moc nezhavi.

Nicmene ted jak bylo -11 a mene tak silene trapeni - evidentne ztuhla 
nafta - do motoru neslo nic.

Takze jsem dal na radu kolegy (starej naftovej Golf 1.9) a koupil zimni 
VIF. Musim rict, ze po cmrndnuti tri vicek tohodle srace do plne nadrze 
(53l) to startuje i pri tech -15 opet bez problemu (jen vylitne po 
startu bilej oblacek z vejfuku).

Ta konzistence toho VIFu vypada jako hodne hustej panenskej olivovej 
olej a rozhodne to po zadnem redidle nesmrdi (smrdi to jinak docela 
dost). Rozhodne z M2T a S6006 nenamichate VIF.

Jeste poznamku k nafte - tankuju cele tri roky na firemni pumpe (za tu 
dobu jsem projel snad jen tri nadrze z jine pumpy) a jelikoz si pocitam 
po kazdem tankovani spotrebu (dojizdim nadrz). V lete a na dlouhe streky 
jezdim za 5.2-5.8l v zime je to cca o litr vic - to jsou dlouhodobe udaje.

Ted jak byly mrazy a problem se startem jsem natankoval u OMV Alpin 
Diesel. Jakej byl muj sok kdyz jsem nameril spotrebu 8.5l - nikdy jsem 
za tolik nejel. Ted mam natankovano zase v praci a spotreba opet 
normalni. Ze bych trefil na nejakou mizernou naftu?

Radek Vicek

Dne 12.3.2010 7:45, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> No a víte co jsou ty vlastně aditiva zač? Je to ředidlo S6000/S6006 a
> obyčejný M2T.
>



More information about the Hw-list mailing list