[OT] svtrikovani - BMW

b3nd3r@b3nd3r.com b3nd3r@b3nd3r.com
Čtvrtek Březen 11 22:05:14 CET 2010

To muze byt take a je pravda, ze tato zavada, ktera se u 530d projevuje
docela casto me vedla ke koupi benzinu. Nechtel jsem ale pana Novotneho
strasit tim nejdrazsim co na tom motoru je :-)
System vstrikovani spolu s ND a cenami (ktere kupodivu s ceskymi cenami
souhlasi) je ze:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530d-M57/LHD/M/1999/august/browse/fuel_preparation_system/fuel_inject_syst_diesel_high_press_pump/

Jinak ten muj kabel je stejny jako tento:

Tom