[OT] svtrikovani - BMW

b3nd3r@b3nd3r.com b3nd3r@b3nd3r.com
Čtvrtek Březen 11 21:07:33 CET 2010

Dobry den,

nejsem az takovy odbornik na diesl (mam E39 benzin), ale docetl jsem se,
ze se muze jednat o senzor na vstrikovacim cerpadle nebo nacate podavaci
cerpadlo v nadrzi.

Pokud mate zajem, muzem se domluvit (radeji soukrome) a ja vam TIS a jine
sikovne programy nekam hodim.

Jinak na diagnostiku pouzivam obyc OBDII kabel co jsem koupil za 500Kc na
aukru a funguje bezvadne. Pro spravnou funkcnost se ale kabel musi
rozebrat, propojit 2 piny ODB konektory (piny 7+8 - K+L line), a aby si
software nestezoval, tak dva piny FT232 pripojit na zem. Sice nepouzivam
DIS ale INPU, ale oba pristupuji prez program EDIABAS, takze neni problem
pouzivat i DIS. Konektor OBDII naleznete u ridice na leve spodni strane
palubni desky. Je tam mala prihradka a na strope te prihradky je schovany
pod krytkou. Do roku 2000 meli jeste E39 druhy kulaty konektor v motorovem
prostoru. Pokud ho mate, tak prez konektor pod palubni deskou se dostanete
pouze do ridici jednotky motoru a na zbytek pak prez kulaty konektor (lze
zakoupit redukce v cene cca 200Kc).

Koukam, ze jste z Biliny (ja jsem z Teplic), takze se muzem diagnostikou
podivat co tomu je.

Tom