Nabíjení gelové baterie

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 11 14:13:08 CET 2010

Nabiti znaci dosazeni napeti 14.5-14.7V a nulovy proud z napetoveho zdroje.

Nabiji se zdrojem s konstantnim napetim cca 14.7V (pro 6S) a omezenim
pocatecniho proudu.

Pokud je baterie vyschla tak jsem pozoroval jev kdy baterie rychle
dosahne plneho napeti a zacne klesat proud, ALE pak napeti zacne
"klesat" a je nutne zase proud zvysovat a zacina se zaroven baterie
hrat. Te pak pomuze uz jen sberny dvur.

Radek Vicek