Re: Laboratorni zdroj z minuleho tydne

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Březen 11 11:26:57 CET 2010

OK budu pokracovat tam, uvidime zda se to nekam posune.
V prubehu dneska a zitrka zkusim nastrelit navrh zdroje, tedy minimalne linearni casti, v duchu te zateze.

Nicmene jeste jeden dotaz si dovolim sem. V uvahu prichazi dve mozna reseni
- hmotu kremiku nicim nenahradis :-), tedy nekolik rekneme 4ks bipolarnich NPN, kazdy rizen vlastni MOSFETem a OZ
- 300W MOSFET snese vsechno, tedy v 200W zdroji lze pouzit jeden velky N-MOSFET

Kazde ma sve +-, nicmen pro relevantni rozhodnuti to chce nejak definovat pozadovanou rychlost regulace.
Me otazky.
- Jakou pripustime kapacitu na vystupu ?
- Jaka by mel byt rychlost odpovedi na nasledujici test, zdroj v CV modu zatez 50%, nyni skokove zvysime zatez na 100%, frekvence rekneme 1kHz, toto vyvola nejke zvlneni. Prislusny peak pojede od 0 do nejakeho sbv0ho maxima, nasledne k nule a nejspis se propadne do - a navrat k 0. Jakou hodnotu zvlennei pripustime, rekneme 50us od zacatku peaku?
Tusim se tomu rika Transient Response Time. Pro tento test predpokladam "0" kapacitu na vystupu.

Tom

>Cele jsem to preposlal na tu zalozenou diskuzi vcetne tech priloh - snad
se bude pokracovat tam.

http://www.cncnet.info/hw/forum.php?req=main

Radek Vicek