[OT] Nejde internet

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Březen 11 11:02:44 CET 2010

Mám podpobné problémy přímo s providerem .. v mým případě dochází k
problémům ve špičce (17-21 a občas o víkendech). Pravděpodobně jde o
nějakej router nastavenej na omezování portu 80 při přetížení .. pingy,
pop, smtp, terminál, všechno jede v pohodě, jen 80 vynechává. Když
spustím nějakej webtest rychlosti, tak z toho padají úplně náhodný čísla
(když už teda vůbec zobrazím stránky), dn i up přes ftp přitom funguje
normálně. Bohužel provider se k tomu staví poněkud .. ignoračně.

T.V.