Existuje ještě CERN

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Březen 10 10:53:25 CET 2010

Zdravím,
  nejvtipnější na tom je, že včera jsem šel spát (resp. se odhlásil ze systému) přesně ve 21:42. A dnes ráno v 5:00 jsem začal řešit, copak se mi to pokazilo ve Firefoxu, že přestal updatovat obrázky a bere pořád jen z cache :-). Pak jsem cache smazal a ono pořád 21:42. To už mi přislo divné. Nakonec jsem se podíval na obrázek z CMS, který má v sobě zakomponovaný LHC Page 1, a když jsem zjisil, že celý obrázek je aktuální, ale Page1 v něm je ze 21:42, došlo mi teprve, že jde o vtipnou náhodu :-). No a na elogbooku (Díky Jakube) jsem pak viděl, že LHC dosud žije a to mne už úplně uklidnilo :-).
  Zdraví Pavel.