Vykresleni mg pole

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Březen 10 09:17:44 CET 2010

Tak stejně jako E = k * Q/r^2 tak B = k * I/r . tak by mělo stačit
upravit mocninu a zadat fiktivní proud ne? Případně prohledejte databázi
Matlabovskou "file exchange" - něco tam je.

OH

Šerých Jakub napsal(a):
> DD,
> chtel jsem v Mathematice vykreslit pole ruznych typu magnetu pouzivanych v LHC (udelat simulaci, co to pole dela s castici), ale nejak jsem zjistil, ze vubec netusim, jak se da mg pole matematicky zkonstruovat.
> Elektricke umim bez problemu pomoci funkci popisujici prispevky jednotlivych naboju:
>
> EX[x_, y_, xq_, yq_, qn_] := ((x - xq) qn)/Power[(x - xq)^2 + (y - yq)^2, (3/2)^-1];
>
> EY[x_, y_, xq_, yq_, qn_] := ((y - yq) qn)/Power[(x - xq)^2 + (y - yq)^2, (3/2)^-1];

> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |