OT: LHC - logbook :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 9 17:59:28 CET 2010

Zdravím,
  děkuji, funguje to skvěle. Zatím nejpodrobnější, co jsem kde viděl.
  Mimochodem, už mám na jazyku delší otázku, možná to bude vědět i někdo jiný,
než jen Balú: Kdo je to "piquet" ? Asi to je z francouzštiny. Myslel jsem si,
že to bude něco jako Expert, ale teď vidím v tomto logbooku, že Piquet a Expert
jsou dvě samostatné třídy osob. Už jsem to párkrát viděl v různých lozích a
zatím nevím, co si pod tím představit :-).
  Zdraví Pavel.