OT dal sa za sociku kupit telefon v obchode?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Březen 9 17:02:05 CET 2010

Jeste k tlf ruzicim, zasuvkam, tohle jsem nasel pri uklidu, je to k
dispozici krom jednoho ze zvonku.
Zkousel jsem,ho  moc krasne zvoni a nahradim muj stavajici domaci
bim-bam elektronickej....co mi uz leze krkem :-)
http://jaku.ic.cz/phon/IMG_3409.JPG