Simulator x51 do vyuky

tomas.martinec@centrum.cz tomas.martinec@centrum.cz
Úterý Březen 9 12:46:52 CET 2010

Dobry den,

dekuji za info. Podobny system jsme zvazovali, kdyz jsem navrhoval novy vyvojovy pripravek do vyuky. Modularita je jiste velke plus, ale bohuzel sdilime ucebnu a musime pripravky uklizet. Proto jsem vytvoril kompaktni system s maximem ruznych periferii na jedne desce, ktery spolu s uScope a monitorem uMon umoznuje komfortni ladeni (az se nam vse podari rozebehnout dle nasich predstav), cimz mame pokryte cviceni.

Co bych ted potreboval je spise dalsi faze, a to vyvoj bez nutnosti HW aby studenti mohli zkouset programovani doma.

S pozdravem

                                                 Tomas Martinec