Simulator x51 do vyuky

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Březen 9 08:22:53 CET 2010

> tak Demo Proteusu jsem zkusil stahnout a nainstalovat. Pri instalaci mi ale bohuzel havaruje jak na Win7 tak na WinXP.

Skusil som to teraz stiahnut. Nainstaloval som to na cistom anglickom
XPpro (mam na pc testovaciu particiu pre podobne ucely). Normalne sa to
nainstalovalo (instaloval som len sim, pcb som odskrtol), dalo sa to
spustit, otvoril som jeden s examplov pre 51-ku a aj simulacia bezala -
pekne to vypisovalo na displej. Takze v instalacke problem nebude,
jedine ze by bola chybne stiahnuta...

j.