jak sloučit výkon z několika zesilovačů 430MHz

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Březen 8 20:43:09 CET 2010

par krat som sem uz tuto linku posielal
http://accelconf.web.cern.ch/accelconf/e04/PAPERS/THPKF031.PDF
toto je prakticka realizacia podobneho problemu ale trochu vo vacsom :-)
Tiez maju na vystupe cirkulatory, takze zlucovace su velmi jednoduche.
b.