Dva dotazy od důchodce (ne)objímajícího stromy :)

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Březen 8 19:02:12 CET 2010

S tím sklem bych si nedělal starosti, dělal jsem tak dvě osvitky a obě
fungují dobře i když v jedné je i "normální" sklo, jsou tam nějaké
"měkké" Narvy zářivky.
Pokud nechcete připevnit sklo na dekl skeneru, tak to s těmi panty může
být problém. Panty musí mít výškovou vůli. Zkuste popřemýšlet jestli by
nešlo mezi deklové sklo a sklo skeneru dát těsnění třeba z tenoučké
silikonové hadičky a nějako to napojit na kompresor nebo vývěvu. To
těsnění nemusí být nutně tenké, ale pak to bude složitější. Pokud chcete
svítit z obou stran naráz, nezbude než použít dva skenery :-)))
S pozdravem,
		Miloš Dašek