Re: Jak Atmelem merit PWM

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Pondělí Březen 8 15:24:04 CET 2010

nevím jestli to půjde přiohnout na ten MCU, ale spíš bych to skusil připojit na pin capture. a po nějaké době, např 10, 100 period vyčíst hodnotu čítače. Při maxPWM to načítá nějakou max hodnotu (záleží na nastavení, děliček) a při např 30% to načítá 30% té max hodnoty. čim víc period to necháte čítat, tím by to mělo být přesnější (teoreticky).

Honza, OK1CJH