vzorkovaci kmitocet osciloskopu

Jan Smrz jan.smrz@email.cz
Pondělí Březen 8 09:13:41 CET 2010

Na duvod tak vysoke vzorkovaci frekvence jsem se ptal tehdy ja a zaver
byl vesmes takovy, ze je kvuli tomu, ze antialisingovy filtr nemusi byt
tak strmy a tim padem neni mereni zkresleno jeho fazovym posuvem. Dalsi
argument byl, ze to umoznuje presne mereni vzajemneho posuvu signalu.

Chovani osciloskopu pri pomalejsi casove zakladne je asi dost zavisle na
typu.  Ted mam na chvili pujcen nejaky levnejsi OWON a ten pri pomale
casovce zobrazuje prubeh jako ruzne tlustou caru (min-max).

J.S.