konkurence LHC (high energy biology)

Dolnsky Pavel p.dolnsky@atlas.cz
Neděle Březen 7 01:12:22 CET 2010

HTML příloha byla odstraněna...
Jo casy se meni z cikanu se stavaji romove, z cernochu napred afroamericane, nyní africki americane, z starcu seniori, respektive dnes jiz drive narozeni, z chemickych svinstev v potravinach se stava prirodne identicke aditivum, z pacientu se nejdrive stali klienti, ale nejnoveji jiz uzivatele zdravotnicke sluzby atd. V CR se ted zavadi nove synonimum pro ministra dopravy ....
Zkrata jsme ta politicky korektni, ze i komunisti v 70 letech byli neskodni zabari
Pavel
>jadrovy bolo popularne v minulosti, teraz sa ludia vsetkeho co ma v
nazve jadrovy boja. CERN bolo tiez europske laboratorium pre jadrovy
vyskum ale postupne sa prechadza na laboratorium fyziky elementarnych
castic :-)