LHC

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Březen 6 14:27:58 CET 2010

Alice ma normalne vodivy magnet takze tam je tej energie len par
desiatok MJ, to sa pomerne rychlo spotrebuje v magnete samotnom. Myslim
ze to je hlavne koli silovemu posobeniu, indukovanym prudom a tepelnym
sokom.
Ono predsa mat stovky metrov kubickych elektroniky a vodivych materialov
a vystavit ich dB/dt v rade tesla za sekundu asi nie je uplne zdrave :-)
To iste plati aj pre teplotu, chladenie je tam sice velmi ucinne, ale
tym ze je to velmi velky objekt su tepelne casove konstanty nezanedbatelne.
To co tam teraz visi je ale nieco ine, je tam rozdiel 1A za viac ako
hodinu, neviem o co ide.
b.