oscilator

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Sobota Březen 6 12:34:55 CET 2010

Dobrý den,

Pokud to tedy chápu správně tak vám nefunguje oscilátor u ULA6C001(IC1) s X1
a C73.

Hegenerův oscilátor(neslyšel jsem o něm) - to máte vlastní schéma nebo se
jedná o obvod okolo LM1889?

Nemáte odkaz na datasheet ULA6C001? Podle mě není oscilátor v zapojení pierc
ale colpits s tím že krystal je mezi bází a zemí(+ kondenzátor). Pak
nemůžete přímo na bázi přivést obdelníkový signál z externího oscilátoru.

Zdeněk