LHC

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Březen 6 11:27:43 CET 2010

no vidite a to je prave ta relativizacia. Clovek si zvykol ze to funguje
takze vypadok servisu je potom viditelny a 'vadi'.
Este takto pred 1.5 rokom ked sa to cele prvy krat spustalo boli kryo
vypadky kazde 2-3 dni, teraz je to tak raz za mesiac. Medzitym urobili
ludia od cryo obrovsky pokrok. Treba si uvedomit ze je to doposial
najvacsi a najzlozitejsi kryogenny system aky bol kedy postaveny a
hocico co bolo predtym prevysuje o rady.
Cital som si knizku o radiolokatore tamara, v zaciatkoch ked ho vyvijali
sa potykali s presne takymi istymi problemami, mtbf 20 hodin a podobne,
celkom som si vedel predstavit o com hovorili :-)
b.