Blikani brzdovych svetel

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Březen 5 22:57:31 CET 2010

Ano, to pouzivam tiez, no nie vzdy je to bezpecne. Napr. poslednu
nedelu sa na mna v stupani na dialnici smerom z Popradu na Strbu lepil
jeden v rychlosti 120km/h tak, ze som nevidel jeho prednu masku
(tipujem pod 1m). Tam som si nedovolil ani dat nohu z plynu, nieto
tukat do brzdy. Tlacitko by pomohlo :-)

miro

Dňa 5.3.2010, Kamil Rezac <krezac@gmail.com> napísal(a):