Blikani brzdovych svetel

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Březen 5 22:29:56 CET 2010

Schemu som nevidel a ani by som si to do auta nedal. Ale celkom chapem
umysel taketo nieco robit. Cca pred 2 mesiacmi som normalne zastavil
na stopke z malej rychlosti a bol som zozadu naburany. Rozmlateny
zadok celkom dost, oprava 2keur pri 10r aute... Pred brzdenim so sa
samozrejme v spataku presvedcil, ze ten za mnou ma dostatocny odstup,
to som uz nesiel viac ako 40km/h a stale som spomaloval. Potom som sa
uz venoval krizovatke. Chlapik povedal, ze "pozeral som dolava, ci nic
nejde po hlavnej a NEPREDPOKLADAL SOM, ZE ZASTAVITE NA STOPKE". To je
doslovny citat. Odvtedy uvazujem urobit si na nejake hocijake tlacitko
ako paralelny spinac k pedalu na brzdove svetla a blikat hoci aj
manualne, ked sa na mna niekto lepi, pripadne pred krizovatkou. Ostava
len pri myslienkach, neurobim si to, len chcem povedat, ze taketo
snahy od istej doby celkom chapem.

miro