Blikani brzdovych svetel

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Březen 5 21:41:27 CET 2010

Hm... ale nektera nova auto tohle delaji normalne uz z vyroby. Pokud
akcelerometr, jehoz udaje se vyuzivaji i k  ESP vyhodnotu prudke
brzdeni, koncove brzdove lampy zablikaji, po zpomaleni se automaticky
rozblikaji varovne smerovky . Ale je to jen pri prudsim brzdeni, jak
jsem psal vyhodnocuje se to z cidel pro ESP.
JaKub