[OT] Klavesnice pro programatora?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Březen 5 20:07:41 CET 2010

On Fri, 5 Mar 2010, j.Krajinka@seznam.cz wrote:

> Mam klavesnici jiz vice nez 10 let a chtela by vymenit, nicmene bych rad
> neco co ma definovany chod klaves a ne gumove cudliky jejichz odpor je
> umerny intenzite mackani, te ktere klavesy, rad bych neco u ceho se mi
> nesetrou popisky.

Pred rokem jsem taky hledal moderni kvalitni klavesnici. A nenasel. Prosel
jsem kde co, ale klavesnice jake se delaly pred deseti lety uz nejsou.
Nakonec jsem poradne vycistil tu starou a funguje dal k me plne
spokojenosti - prostorna, velky enter a siroky space, vespod ma zeleznou
desku takze je tezka, klavesy jsou tvrde a maji vyssi jasne definovatelny
cvak.