[OT] Klavesnice pro programatora?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Březen 5 19:43:44 CET 2010

Take bych chtel mit svet tak prehledny a rozdeleny do cernych a bilych
krabicek...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 05, 2010 7:37 PM
Subject: Re: [OT] Klavesnice pro programatora?

5.3.2010, 19:33:49

Pokud se to stane 2x za tyden, tak v tom nevidim problem. Pokud se to
stava 3x za 10 minut, pad jste bud nesika k pohledani, nebo si neumite
usporadat pracovni misto. Popripade jse si koupil klavesnici ktera je
s vasim pracovnim mistem nekompatabilni. To ale neznamena, ze u nekoho
jineho to musi byt stejne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz