[OT] Klavesnice pro programatora?

Milan B. milan@bastl.sk
Pátek Březen 5 18:05:20 CET 2010

Este sa doplnim - vsimol som si, ze v ponuke je stale uzasna klavesnica
- http://www.alza.sk/klavesnice-chicony-ku-9810-d95506.htm

Jej dizajner si u mna vysluzil titul idiot roka. Vsimnite si na nej tri
tlacitka na horne hrane - to su power,  sleep a este cosi. A predstavte
si, ze sa rukou natiahnete ponad klavesnicu a zlahka zavadite o tie
tlacitka.

Ja som ju mal pri serveri s windowsom. A raz som sa natiahol pre CD-cko
... ako hovorim, idiot roka. Nastastie sa daju velmi lahko vylomit :)

-m-