[OT] Klavesnice pro programatora?

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Březen 5 17:06:26 CET 2010

Puvodni  zprava  "Re:  [OT]  Klavesnice  pro  programatora?" od "Pavel
Krafcik (hw-list@list.hw.cz)" z 5. března 2010, 16:56:41,
msgid:4B9129B9.1020208@pjk.cz (2128 bajtu):

PK> dobrá  je Chicony KU-9865, ale už se těžko shání. Před vánoci jsem
PK> si  objednával  další  od Alzy a to ještě měli množství 5 a více a
PK> dnes  jí  nemají.  Je  to klávesnice bez přidaných kláves v krásně
PK> pevném  těle,  které  se  neprohýbá a nehroutí a váží 1,5kg, takže
PK> stojí  na  stole  docela pevně. Má v sobě sice gumové čudlíky, ale
PK> funguje  je  to  daleko  líp,  než  všechny  klávesnice,  které za
PK> poslední roky dorazily s PC a servery.

Ano,  tato  klavesnice je temer identicka s KU 2971 o ktere jsem psal,
jen ma prave maly enter (pouze pres jednu radu klaves) a je bila. K te
KU  2971  jeste  byla  v krabici takova ta podlozka pod zapesti, co se
nasazuje  na  spodni  okraj  klavesnice).  Za  nejakych 200 CZK pro me
naprosto skvely pomer cena/vykon.

Jeste bych upresnil - v prvnim mejlu jsem psal, ze jsem stejny problem
resil  nedavno, neni to tak uplne nedavno, je to urcite vice, nez rok,
takze  s  klavesnici  pri  cca 10 - 12 hodinach denne jsem se seznamil
dostatecne :) Vyuziti prevazne k programovani.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz