[OT] Klavesnice pro programatora?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Březen 5 16:28:21 CET 2010

Ve vlakne o hodinach se narazilo na klavesnice, zrovna resim jakou klavesnici poridit k PC ma praci.
Prolezl jsem kde co, ale testy klavesnic se dnes soustredi na naprosto nepodstatne veci a to co je na trhu je vesmes tragedie, jak co do kvality tak co do ergonomie.
Mam klavesnici jiz vice nez 10 let a chtela by vymenit, nicmene bych rad neco co ma definovany chod klaves a ne gumove cudliky jejichz odpor je umerny intenzite mackani, te ktere klavesy, rad bych neco u ceho se mi nesetrou popisky.

Nasel jsem spoustu dobrych informaci o G15 od Logitechu, rikal jsem si 2000 Kc bude to dobra klavesnice, ale neni, pod cudliky je opet gumova membrana, klavesy maji divny chod a jiz samotne cerne provedeni neprispiva k prehlednosti.
Byl jsme nadsen z programovych klaves, ale opet, jejich umisteni prekazi me nejpouzivanejsi klavese Esc. Naproti tomu pozitivne hodnotim LCD, na prehravani MP3 a dalsi opicarny se mi to libi, lae psat se na tom moc neda.

Nemate nekdo tip na solidni klavesnici na praci?

Jirka