[OT]: Real Chinese

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pátek Březen 5 11:43:06 CET 2010

Student střední školy bude mít dobře technické věci, ale zase se ztratí
třeba v časech. Je fakt, že se vyskytuje strašně moc chyb, které vnímám
i já a to moc anglicky neumím. Ono to občas ani nedává v češtině smysl a
přesto to projde a použije při dabingu.

Ten kurz čínštiny mě připomněl starý ruský vtip:
Optimista se učí anglicky...