[OT]: Real Chinese

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Březen 5 11:11:43 CET 2010

Dekuji.
Preklady jsem videl, ale chtel jsem porad. Snad to ten torrent resi:)
A prekladatele bych si asi volem nazvat nedovolil:) Ony jsou totiz 2
systemy cisel ('dlouhy' a 'kratky'. Bilion v kratkem znamena miliardu
v dlouhem - takto vznikla asi ta chyba) Je pravdou, ze kratky se
pouziva spis v anglicky mluvicim svete a v kontinentalni evrope je
obvyklejsi system dlouhy. Ovsem pri prekladu prave z anglictiny je asi
velmi jednoduche tuto chybu udelat....
Kazdopadne diky,
Marek