OT: starsi RC souprava

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 5 08:23:24 CET 2010

A mate opravdu AMko? Zrejme se delaly obe verze, protoze ja mel FM
http://image2-0.rcuniverse.com/e1//market/itemimages/Nov/lg-680080-0-2500.jpg
a slouzila relativne dlouho dobre, ale pak se zacala totalne rozjizdet.
Ne frekvence, ale ujizdely stredy serv a nesedely rozsahy, proste od te
doby lezi ve skrini.

Priznam se, ze ted nevim zda je jeste vubec AM modulace povolena.

Radek Vicek

  RC souprava je jako nova, v podstate nepouzita v