Tip na pekny nabijec za skvele penize

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Březen 4 21:00:44 CET 2010

PayPal se začíná objevovat i na českých obchodech. Už jsem s ním platil nebo
jsem takto obdržel peníze i na českých aukcích. Taky si myslím, že každý,
kdo chce nakupovat na internetu, by si PayPal měl zařídit. Jediný předpoklad
je karta schopná plateb na internetu a to bez problémů nabízí třeba i mBank,
kde je účet zadarmo, takže takto může platit opravdu každý.