Laboratorni zdroj z minuleho tydne

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Březen 4 17:21:28 CET 2010

Aha já myslel, že z toho velkého zdroje by to šlo rovnou na lineární
regulaci.

Podobný zdroj jako z toho odkazu jsem kdysi opravoval a uvnitř byl obvod
M51977 - mrkněte na datasheet - je tam schéma jak to vypadá uvnitř.

Nicméně ještě k tomu řízení: předpokládám, že výstupní napětí by se
nastavovalo digitálně a tudíž by bylo lepší udělat celý ten velký zdroj
bez zpětné vazby a jeho střídu řídit na základě požadovaného výstupního
napětí (a případně drobně upravovovat na základě výstupního proudu,
nicméně to není nutné). Tím by se to celé značně zjednodušilo.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |