OT: prepinani formatu obrazu u tv

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 4 08:41:45 CET 2010

2010/3/3 Jan Naiser <hw@tua.cz>:
> A jak je to v pripade nejakého st boxu, pripojeneho externe, at uz dvb-t
> nebo dvb-s pres scart nebo hdmi?
>
> O co se mi jedna: tv je vcelku nova, plazma panasonic viera, ale je k ni
> pripojeny dvb-s prijimac pres scart...

Který DVB-S? Ono to závisí ně několika věcech, tu informaci o formátu
musí obsahovat kanál (což není zdaleka pravidlem, pokud vím, tak
DigiTV v tom má docela bordel a televize se sama nepřepíná, zřejmě
nemá podle čeho, pak vím jistě, že minimálně u jednoho volnýho kanálu
na Astře 19,2 to fungovalo, byl to nějakej reklamní kanál premiere,
přijímač jsem měl jednoduchej a televize se přepínala), pak to musí
umět zpracovat přijímač a poslat odpovídající napětí do signálu ve
SCARTu.

P.K.