OT Nakupy v Cine, bylo objednavky za par korun

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Březen 3 19:36:11 CET 2010

>Mám-li být upřímný, pak se už vyhýbám i nákupům třeba v GME. Protože
>nikdy nemám jistotu, že opakovaně koupím totéž, a že značka bude
>opravdu značkou. Raději dám víc peněz a koupím si to od nějakých
>renomovaných distributorů, protože můj čas je drahý, než bych se
>zabýval základním výzkumem nad různým chováním dvou stejných
>součástek.
>Petr Zahradník, počítačový expert

Pod to se podepisu, dva dny jsem zkoumal dve desky s ATmegou,
osazeny byli z jine dodavky ta deska se pouziva na zarizeni, kde
funguje, napsal jsem do ni jiny software, 1) varka funguje 2) varka
nefunguje.
Respektive necte ze seriaku pokud na hradlovem poli, ktere ma
spolecny vyvod se seriakem, nedam treti stav. Ja vim moje chyba,
ale proc jedna varka funguje a druha ne, je to treba ochranyma
diodama, na vstupech, ktere u jedne nejsou, ci co nebyl cas to
zkoumat....
Nicmene uz jsem mel i prebrousene ATmegy koupene v cesku
ktere nebyli ATmegy.... jen pouzdro s napisem....

Zdenek Aster