OT - objednavky za par korun

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Březen 3 17:37:28 CET 2010

Když už se tady řeší posílání a poštovné tak přidám svoji čertvou zkušenost
:

Objednal jsem několik kusů speciálních feritových jader u firmy Amidon v USA
v ceně cca 16USD.
Jejich internetový obchod při placení chtěl číslo karty, přičemž v položce
poštovné a balné bylo "TBD".  Protože jsem zvyklý při podobných nákupech na
cenu poštovného z USA
cca 13USD, risknul jsem to a číslo karty tam dal.  Tři dny se nedělo nic.
Tak jsem jim napsal,  jestli mi to jako
hodlají poslat.  Zeptali se mně na číslo objednávky a za den mi přišla
mailem faktura,
kde bylo poštovné a balné 28 USD!!.  Z karty si to samozřejmě strhli včas.
Napsal jsem jim dost ostrý mail a oni mi odepsali, že je mrzí, že nejsem
spokojen s jejich službami.
Za čtnáct dní dorazil balík o rozměrech cca 30 x 15 x 15 cm, kde 95% obsahu
tvořila
bublinková folie a uprostřed se krčila moje jádra.  Kdyby to poslali
standardním balíčkem USPS za 12 USD,
přesto by tam bylo ještě víc než dvě třetiny místa na zabalení proti
případnému rozbití.

Takže mám asi jedny z nejdražších jader na světě.

Zdravi
Jirka OK1MWW