[OT] Problem Windows 7 + uspany HDD?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Březen 3 13:57:45 CET 2010

Omlouvam se za OT, ale jiz jsem zoufaly.
Mam v PC Windows 7 64 bit + 2x HDD 1TB, pricemz u druheho HDD se po x
minutach nepouzivani tento uspi (prestane se tocit).
Az sem zadny problem a plna spokojenost.
Pokud je vsak druhy HDD uspan a ja se pokusim v IE nebo jine aplikaci
ulozit data pomoci Soubor, Ulozit jako, zkratka tak, aby se muselo zobrazit
okno v kterem si vyberu misto pro ulozeni dat dojde k tomu, ze aplikaze
okamzite zamrzne a restartuje se.
Prave jsme to zkusil a vse jsem musel napsat znovu nebot IE vytuhl a
restartoval se. Pokud rucne vlezu na uspany HDD a tento donutim se roztocit
je vse OK.
Chipset Intel X58 , stahnul jsme nejnovejsi ovladace pro kde co,ale vysledek
0.

Neresil nekdo neco podobneho, jsem z toho mirne receno rozladen a resit
to nevypinanim druheho HDD se mi moc nezda, jde o zalozni HDD pouzivany
tak 5x denne tak proc se ma porat tocit?

Dekuji za pomoc

WS