OT - objednavky za par korun

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 3 13:05:53 CET 2010

No ja bych jej uvedl, ale nebylo by to fer, protoze jsem tajne doufal,
ze ty dutinky je bezna bizuterie co si pridam k nakupu v TME. Takze jsem
objednal puvodne jen Arduino v CR. A az pak doobjednaval ty dutinky.
Jinak by to bylo oboji najednou za 100Kc cca.

Spis me stve, ze tady neni mozne sehnat jakoukoliv specialnejsi vec.
Treba ty MEMS gyra jsou tak nejak bud a nebo. Tim myslim, ze bud si
koupite ty co mame zrovna skladem nebo mate smulu.
Poptaval jsem ty +-3g gyra u Amteku nabizi mi jich 104ks - sice za super
cenu, ale stacily by mi 4. Tim nerikam, ze by se ke me Amtek choval kdy
nejak nevlidne, naopak.
Nema je nikdo - musel bych je objednat z Digikey. Takze kdyz uz si odtud
necham neco poslat a platim postovne tak si necham poslat uz vsechno.

Ale neni to jen elektronika. Treba reverzni vrtule na ten mikrokopter
nejsou v CR ani v jednom exemplari. To, ze mi je nekdo doveze a neco si
k tomu prirazi je mi nanic. Kliknout u vyrobce a zaplatit Paypalem umim
take. Postovne me vyjde skoro nastejno.

Radek Vicek