Re: LM2575 a minimální zátěž?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Březen 3 12:52:37 CET 2010

A to se prave lisi podle verze obvodu a i podle provedeni v dane verzi (vystupnimu napeti) a hlavne toho, cemu rikame minimalni zatez, cemu zcela bez zateze a jake mame pozadavky na kvalitu vystupniho napeti.

Nejakou zatez dela delic ve zpetne vazbe, u 3.3V to je kolem 1mA, my kvuli tomu pouzivame Adj. 1mA se nam zda zbytecne moc.
Takze pokud bude
bez zateze = 100uA
s minimalni zatezi = 10mA
s max zatezi = max uvadena zatez

tak

LM2574 a 75 nenarazili jsme na problem, ale pri 10mA kvalita napeti neodpovidala pozadavkum na napajeni presnych analogovych obvodu.
LM2576 neslo pouzit stavalo se ze obvod bez zareze delal psi kusy
Presli jsme na radu LM267x a celkem bez problemu ve vsech provoznich rezimech a i u presnejsich analogovych obvodu.

Tom

>2010/3/3 Tomáš Tomáš <tom.tore@seznam.cz>:
> Nj. ale rec sla o 1A LM2575 s 2.2mF a ne o 3A LM2576 s 1mF.
>
> LM2576 nam s "0" zatezi kmitala, proto jsme presli na novejsi radu 267x

To je jedno, jde mi prostě o to, jak se to chová v režimu minimální -
maximální zátěž, případně bez zátěže.

P.K.