OT - objednavky za par korun

Stanislav ©mejkal smejkal@smejkal.com
Středa Březen 3 10:00:20 CET 2010

Dne 3.3.2010 9:28, RV napsal(a):
> Ztrati se obcas neco, komu ne.
>
> Nicmene dival se tedy do 5 let stare zpravy CTU, ktere CP testuji.
> Procento ztracenych zasilek je 0.06% to jest na 10.000 zasilek 6
> ztracenych.
>
> To je 27 zasilek denne a jednou za dva mesice se jedna ztrati. Nemyslim
> si, ze kvuli tomu vas nekdo bude spinit na jmene.
>
> A obycejne se stejne posilaji jen male veci tak holt to prekousnu a
> poslu vec za 100Kc znova na moje triko.
>
> Jinak se mi jeste nestalo, ze by mi CP ztratila zasilku. Jen jednou se
> ztratila zasilka, kterou posilal zakaznik 100Kc v dopise, ktery nechtel
> [...]

Preji hezky den,

vy ovsem mate neuveritelne stesti podobne jako ja - bydlite v Jihoceskem kraji.
Tady posta funguje pomerne obstojne a tyto kontroly funguji. Zacnete mit cokoliv
spolecneho s Prahou a bude vam jasno. Nekolik let jsem fungoval tak, ze z adresy
sidla spolecnosti (Praha 6 Dejvice) mi na malou postu (Praha 6 Strahov byla
posta presmerovana dosilkou. V pocatcich byla uspesnost presmerovani si 40%, ke
konci asi 80%. A to jsem kazdou nedorucenou zasilkou v ramci "vyuky" reklamoval
a za kazdou pozadoval a dostal mesic dosilky zdarma. Za 12 mesicu jsem ziskal 18
mesicu sluzby zdarma. tech zbylych 60% resp. 20% se bud ztratilo nebo je poslali
na Strahove na blok 1 nebo je poslali ke me na pokoj, nikdy jsem tu vnitrni
inteligenci nepochopil. Posta Praha je proste des bes a pomnik stalinismu. A
verim tomu, ze i mimo Prahu to muze byt podobne. U nas na male poste jsou jen
drbny a na poste nedelam nic, co bych nemohl vypravej na namesti, postam ve
velkych mestech se vyhybam.

Standa Smejkal