OT - objednavky za par korun

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Březen 3 08:58:40 CET 2010

>Mne by napriklad, u drobnych objednavek vubec nevadilo, platit predem
>prevodem na ucet, a dodani beznym dopisem, s tim ze riziko pripadne
>ztraty ponesu ja. Takze byste nemusel na postu, ale stacilo by k
>nejblizsi postovni schrance. A klidne treba s delsim terminem dodani,
>abyste nemusel ke schrance kazdy den.

Pekna cesta, ale do pekel. Kdyz se neco ztrati, tak si zakaznik bude
myslet, ze jste zbozi neposlal. A obcs si nekdo ulevi v konferenci,
ze jste ho podvedl. A ty konference mivaji archiv...

Osobne posilam zbozi jako doporucene nebo cenne psani, vetsi jako
balik. Chodim na postu mezi pul sestou a tri ctvrte na sest, to uz je
minimum lidi. Ale tu pulhodinu to s cestou taky zabere.

J. Hanzal